APLIKACJE EDUKACYJNE STWORZONE PRZEZ UCZNIÓW:
Programowanie - ARDUINO
TRÓJKĄTY kl. 5
j. angielski (zwierzęta)
Geografia - Krajobrazy polskie
Połącz zwierzęta w pary (Zuzanna Piskorz kl. 5c)
Działania matematyczne (Marcel T. kl. 5c)
Tabliczka mnożenia (Eryk Winkel kl. 5c)
Sport - żużel (Kwaśniewski. A. kl. 8c)
ŻUŻEL (Kubalak Oskar kl. 8c)
Milionerzy (Krzyżanowski K. kl. 8c)
Gra Marvel (Naszko kl. 8c)
WIELKI TEST WIEDZY O ANIME (Ochotny B. kl. 8c)
SPORT (Dorian. O. kl. 5a)
Piłka nożna (Woźniak K. kl. 5a)
ODKRYWANKA - szukanie przedmiotów szkolnych (Stachowiak Z.. kl. 5a)
FIZYKA - o zjawiskach magnetycznych (Błaszak Zofia kl. 8a)
ZNAJDŹ TAKIE SAME SZYBKIE SAMOCHODY (Podrzycki Mateusz kl. 8a)
WIOSNA (Magdalena F. kl. 6c)
Kwiat Kalafiora (kl. 6c Jakub N.)
MILIONERZY--HARRY POTTER (Paulina C. kl. 6c)
Połącz zwierzęta w pary (Maja M. kl. 6c)
Połącz zwierzęta w pary (Julia Sz. kl. 6c)
Połącz zwierzęta w pary (Weronika P. kl. 6c)
Milionerzy o grach komputerowych (Szymon A. kl. 6c)
pary zwierzęta/pairs of animals (Weronika M. kl. 6c)
Układanka - Jedzenie po angielsku (Alan S. kl. 8a)
Krżyżówka o Harrym Potterze (kl. 6a Wiktoria S.)
Wisielec (kl. 6a Martyna O.)
Rasy koni (Kornelia Nowak kl. 6b)
Milionerzy "Test wiedzy" (Kajetan T. kl. 6b)
Samouczek tworzenia aplikacji na platformie Learniongapps.org: